"Арев Премиер" ООД е дългогодишна производствена компания за плетени изделия, която разполага с модернизирана производствена база.
Във връзка с интензивното разрастване на дейността на компанията, търсим организиран, отговорен и комуникативен човек, който да поемем координацията на складовите процеси във фирмата.
Основни отговорности:
- Организация и контрол на входящи и изходящи доставки
- Координация между склад, производство и подизпълнители
- Проследяване на готовата продукция и навременната ѝ експедиция
- Работа с транспортни фирми и куриерски услуги
- Поддържане на актуална документация и складови записи
- Оптимизиране на процесите за по ефективна работа
Изисквания:
- Опит в складова и логистика, производство или експедиция (минимум 2години)
- Отлични организационни и комуникационни умения
- Умение за работа под напрежение и спазване срокове
- Работа с ERP системи или складов софтуер - предимство
- Средно или висше образование (логистика/икономика/технически насоченост е плюс)
- Владеене на италиански или английски език- ще се счита за предимство
Ние предлагаме:
- Конкурентно възнаграждение
- Работа в стабилна и утвърдена компания с ясни процеси
- Възможност за професионално развитие
- Коректност и добро отношение
- 5-дневна работна седмица.
Как да кандидатствате:
Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, ако за Вас доброто управление се корени в новите идеи, екипната работа и лоялното отношение, очакваме подробна автобиография тук: prolentina@arevpremier.com
Личните Ви данни се обработват в съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент.
Моля, имайте предвид, че ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.