Като успешна международна търговска компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Стани част от нашия екип.
Твоите задачи:
- Поеми отговорност за поверения ти отдел
- Координирай и контролирай приемането, предаването, складирането и подредбата на стоките във филиала
- Организирай рекламните пространства и следи за правилното етикиране на стоките
- Контролирай качеството и свежестта на продуктите, високите нива на хигиена в магазина и се погрижи клиентите ни да са удовлетворени от пазаруването при нас
- Планирай работните графици, координирай успешната работа в екипа и обучавай новите си колеги
Нашето предложение:
- Атрактивно месечно трудово възнаграждение в размер на 2100 лв. бруто за пълно работно време от 8 часа на ден
- Постоянен трудов договор с 3–месечен изпитателен срок, почивен ден на Коледа (25.12.) и Нова година (1.01)
- 22 дни платен годишен отпуск
- Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
- 5 дневна работна седмица на гъвкаво работно време по предварително изготвен график
- Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600 лв.
- Бонус за препоръчан приятел
- Безплатно кафе, неделна закуска както и плодов ден всеки месец
- Допълнително здравно застраховане, спортна карта и подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в семейството
- Индивидуални възможности за развитие чрез разнообразни допълнителни курсове и обучения
- Участие в различни фирмени инициативи и събития и възможност за до 3 месеца неплатен "творчески" отпуск след навършване на 5 години в компанията
Твоят профил:
- Добри организационни умения и опит в ръководенето на персонал
- Готовност за работа на смени и през уикендите, съобразено с работното време на магазина
- Добра компютърна грамотност
- Любезен си и обичаш да общуваш с клиенти